Si Petite dan Tan Skin Headline Animator

Wednesday, May 21, 2008

Saya kene tag!

Saya kene tag oleh En. Phizy

The Rules :
1. Each blogger must post these rules first.

2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.

3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules.At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.

4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog.

FACT no 1 : Org akan menganggap saya seorang yg sombong...atau "vain" bila 1st time jumpa. Tapi...mereka sebenarnyer silap. Saya cuma kurang bercakap dgn org yg tidak saya kenali. I didn't talk much to stranger but u'll get to know me better after that. Tgk lah betapa becok nya saya selepas itu. ;p

FACT no 2:Saya suka membeli. Ada orang gelar itu "shopaholic" tapi saya rasa saya bukan lah shopaholic tegar sbb saya beli utk kegunaan diri saya. Tak membazir...saya hanya beli apa yg perlu. Ada org bebel kat saya...asyik shopping jer..bazir duit la..bla bla..tapi.......Biar mahal asal tahan..itu motto saya =)

FACT no 3:Saya amat meminati muzik. Muzik yg saya kurang layan adalah muzik dangdut dan rock kapak.

FACT no 4:I drove fast. Yer..saya suka bawak kete laju. Kelajuan bergantung kepada keadaan jalan. (eg. highway,jalan biasa). Ye...saya pernah disaman di Highway Utara Selatan arah Johor Bahru. Tu la 1st time saya ditahan & disaman. Kelajuan? ala...130km/j jer. Dan jgn tak tau...saya pernah berlumba dgn bf saya di Jalan Keramat-Jelatek-Setiawangsa-Wangsa Maju. *of cos saya kne bg dia menang..nanti dia merajuk* Tapi saya hampir menang waktu tu. heheh

FACT no 5:Saya seorang yg suka simpan kalau ade masalah. Lebih kpd memendam dlm hati. Kalau saya rasa saya tgh sedih waktu tuh...saya bole buat2 gembira.

FACT no 6:I'm fast food freak. Yer...saya amat suka McD. I just can't resist..hahha

FACT no 7:Saya amat takut dgn boss saya. Walaupon dia seorang yg suka melawak tp bila berhadapan dgn dia..saya akan diam dan kelu. Kdg2 saya ada kutuk boss saya...ehehhe tapi dia seorang boss yg baik. Sbb apa saya takut boss saya? Sbb dia suka bagi kerja last minit. Ayat biasa boss saya? "I want it super fast!" huuuuuuuuu.......

FACT no 8:Saya amat sayang family saya...bf saya..kawan2 baik saya. Walaupon kdg2 saya marah dgn diaorg tp diaorg lah tmpt saya mintak tolong bila susah. Btol tak?

Dengan ini...saya tag Cik Nodie, Julie, Ekin, Jezmine, Jismin, Mun, Abg Fahmie dan wife tersayang K.Alice...hehehe

5 comments:

ujie said...

baiti............. rindunye.. cmne leh jmpe blog kite ni hehe so dh jmpe ni rajin2la bace akak merepek tu eh hehe :D

Betty A. said...

k.ujie : blog hopping dr SM. tu yg jumpe tuh..heheh

Anonymous said...

Komen skit ttg fact awk nih

Fact2:yer yer jerk..hahaha.Kalo tak shopping utk kegunaan sendiri,utk sapa lg?

Fact3:Wo wo wo..rock kapak jgn sebut arrr...tgk lirik la beb,penuh sastera

Fact4:Laju ke?reckless ada la kot..win is win either by a mile or inch..

Fact5:Sbb tu tak tau apa isi perut,silap2 ada psg satu lg kat sana

fact6:High cholestrol..useless kalo pagi mkn biskut mlm bantai cheese burger, cheese + burger tu..wallaweh

Fact9: syg ekkk..ada bf ke laki?cuber syg skit...

Betty A. said...

hilmi : hamboi....hamboi..ske2 bantai org yer!

Anonymous said...

wakakak.awk kan suker.....sgt tembak sy..ha...skrg sy tembank plak..eh2...silap..bom trus