Si Petite dan Tan Skin Headline Animator

Monday, September 15, 2008

Road to 20 September.......

Esok 16 September 2008.

Adakah ia akan menjadi satu hari yg baru?

Anjakan paradigma pemerintahan Malaysia?

Sama-sama kita nantikan.

Yang pasti..saya sudah selesa dgn pemerintahan yg ada sekarang........

**UPDATE

See...tak da pon kerajaan baru. Itu semua dakyah pembangkang..haih.
Skrg pulak DSAI bagi 2 minggu utk Pak Lah buat rundingan ttg peralihan kuasa secara aman.
Sbb dia dh yakin 49 ahli Parlimen BN tu konfem lompat parti.
Siapa yg gila kuasa skrg nih??

6 comments:

hilmi said...

aik..bkn 20hb ni hari istemewa utk u ke dear..hehejgn marah...

BETTY A. said...

hilmi : yezza...tau tak...dh prepare ke nak bg hadiah ape?? hahaha

cek^sou! said...

ahahahaha.. saje je betty si DSAI tu nak bikin headline..

kalo dia bijak sgt berunding suh dia gi runding dgn lanun yg tawan kapal msia tu..

hilmi said...

wah...nk hadiah ke...udah sengkek..ngak ada uwang dong..

BETTY A. said...

k.sou : tu la pasal kan? sajer jer mencari glamour. penin..penin.

yg penting k.sou maintain ketua puteri hehehe *keamanan*


hilmi : tak kire..nak jugak!! ;-P

hilmi said...

nk jugak ke...aisey...kene p carik keje part time la kejap...