Si Petite dan Tan Skin Headline Animator

Friday, May 22, 2009

Bukan Lelaki Je Boleh..........

Kafling (Cufflinks) selalu dikaitkan dengan kaum Adam.

Tetapi sekarang tidak lagi. Kafling juga boleh digayakan oleh wanita.

Terima kasih kepada Hawes and Curtis kerana mencipta!



Saya ada serupa ini dibeli bersama baju di Topshop


Ohhh..kucing....!
Walaupon saya tak berapa gemar kucing, tapi ini sungguh cute ;)

Bagi penggemar handbag :)


Cik serangga? Aku tahu Julie mesti jadi gila.
Sebab ada binatang berkepak dan berwarna ungu

Pilihan saya ;)



Pereka lain yg saya minati dalam memahami formal fesyen untuk wanita : Thomas Pink (ada di Pavilion)


Nadiiiaaaa........Azli balik bln 10 dan 12 kan? ;D hehehehehhe *senyum meleret*

**Update

Sedang mencari baju double cuff, tadi "ter-pegi" FJ Benjamin Warehouse Sale. So dpt baju double cuff from Raoul. Harga? RM 67 shj!!! Yippeeyy!! Now tinggal beli cufflink jer ;p


6 comments:

Nadia Dzai said...

Eheee,kasut itu comel sgt! but if me, takyah laa berangan nak beli.. takkkannn gune pon :D

Nadia Dzai said...

ko pesan je la ngn azli tue.. eheh.. boleh je :p

Lil^GriZzLe A said...

aku mau cufflinks handbags tuh. bape ek 1 pair?

Betty A. said...

Nadia : ko x yah la..ko kne bnyk seluar jeans ;p aha...nanti aku kirim yer b4 dia blk sini :)

gha : 1 pair = 20 quid x 5.6 = RM 112 bli...x lama lagi ko kan nak keje...hoohoh

Lil^GriZzLe A said...

Yeke..memang berkira-kira mau beli lah.

oit, FJ warehouse sale sampai bile?aku nak pakai baju ape intrview nanti nih..aduh.

jules said...

oii..mmg cuns la dragonfly cufflink tew....i loike....haruz kirim dkt azli..huhuhu ;p