Si Petite dan Tan Skin Headline Animator

Thursday, December 17, 2009

H&B E! Day



Yeah...saya sudah menjadi tunangan kpd En MKH :)
Alhamdulillah. Semuanya berjalan lancar.



Inilah bakal mak mertua saya :) hehe *yer..senyuman kecil disitu sambiil tersipu malu*
Eh haruslah kontrol ayu padahal diri sdri brutal..cisss berpura kau Betty!



Ini adalah family saya yg kecik.
Yes, both of us nyer family tak ramai...so predict yg anak aku ngn Hilmi mungkin max 4 org shj :))
I nak twin plzzz...like my mum :)



Cincin ni mak mertua saya bli tak ajak n tak ckp ngn saya *merajuk...cewaahhh*
Surprise katanya. Tapi saya suka!! *hey...pompuan mana dpt cincin sedih??*




Ini adik kembar saya dan yg pompuan itu adik dia
*oh plzz...adik sy yg lelaki (sebelah kiri) pantang nampak perempuan.* Dia akan "melekat" sambil mengayat kat mana2 perempuan dia jumpe ok! Tak kira ko lg tua or muda dr dia. Sweet talker!!
Malangnya nape saya tak mcm tu?? Mak "sour talker" y'all! hahah



Dan org-org yg paling saya sayang...darlings saya!! They're the best!!
7 years friendship bg saya bnyk pengalaman dgn diaorg. They helped me LOADS during this day.
OMG! Nanti Nadia (kanan skali) pegi UK, saya mesti sedih. :(
sbb kami akan kurang sorang *uuh...taip entry sambil nangis* I love u guys so much!!!

Ok. Selepas ini anda akan disajikan dgn gambar kepoyoan kami.
Yer, tunang pon mengada nak buat outdoor phtotshoot ;p
Nak kutuk, silalkan. Haha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Ni la baru nama "Cahaya dari syurga" hahahahha
Yg palin bnyk ditempias cahaya tu la bakal masuk syurga...huuuuuuu




Destinasi shoot ni saya yg cadangkan. Ini adalah tapak rumah moyang saya.
Sekarang tinggal tangga je!




Muka adalah amat awkward. Anda tidak tahu betapa cuaknya saya nk duduk kat situ.
Jambatan yg narrow jln kaki atas tu pon dh goyang tp cuba korang bayangkan pakcik kg yg bawak motor sambil angkut kelapa sawit lalu jambatan tuh. Gila bran!




Orang kata gambar ini lebih sesuai photoshoot utk hari raya
Considering utk digunakan penghias kad hari raya adik-beradik tahun depan. huaahuahuah ;P



OK. Fuhh...jambatan tak roboh. Hahahhahaha *gelak setan sungguh*




This is the only gambar yg saya sendiri request utk buat muka serius. Deym. Budget ko Siti lah!!

Dan...dan...tak sah lah kalau gambar Si Petite tak da aksi...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Tunang tak tunang......lompat tetpa lompat beb.
Heels 4 1/2 inch pon gua bantai.

Pasni kahwin saya lompat-lompat ngn Hilmi la plak....Opssssssss!!!!

-------------------------------------------------------------------

ENTRY DAN GAMBAR KREDIT

Baju : design by Betty ; tailor by tukang jahit kat kg ; patchwork finished by Betty

Make Up : done by Betty ; half alat make up by my sis, Gha ; fake eye lashes d pasang oleh Seth

Hantaran : idea asal dan konsep by Betty ; finising by my mom, my sis, Nadia, Julie and Seth ; kotak sponsor by Delinur Enterprise.

Mini Pelamin : idea dan konsep by Betty ; finishing by Seth, Julie and Nadia

Door Gift : by Ole-Ole Manis

Photography : by Zul yg comel :) from xbrokenpuppetx

MINI PELAMIN





I'm gonna self off this cage but available after 5 Jan
Contact me if you're interested. Murah je I jual!

DOOR GIFT




FROM ME TO HIM






















SIAPA MAHU TEMPAH LEPAS INI ???
Boleh contact saya : +6012-7192009
We offered affordable price for fresh flowers hantaran :)

FROM HIS SIDE












.SELESAI SUDAH.


Pssssttt.......something discovered during The E Day!! Gempaaarrrrr!!!!
Apakah dia?? Tungguuuuuuuu!!!!!

9 comments:

.Gha A. said...

wehh..apesal gmbr adik byk x masuk? kecikkn reso lah.

dah siap promote seyhh :P

x sia2 aku berhabis beli make-up walau smpai bergado dgn irwan. hahaha. hasilnya spectacular! :P

Along said...

cantek sangat!

dah la lain dari yang lain, cantiiiiiiiik!

congrats to u both, moga dipermudahkan segalanya!!

OMG I NAK TWINS JUGAAAAAAAAAAAAAK!

Viexoravogue said...

Betty..congratulations..

I like ur baju tunang..Mcm ade peplum gitu..ehehhe..The colours pun cantiks..

Bila majlis kahwin? =))

Peti Chantek said...

betty,

tahniah sayang!! baju kamu sudah ku jadikan inspirasi dihantar ke tailor. bagus bagus! ehehehe, tp xde patchwork.

i know for sure i couldn't attend ur wedding, so please sms me date so i can wish u 'Selamat Pengantin Baru'.

Betty A. said...

gha : dah..aku dh kecikkan...x per. ko g jer amik kursus make up pastu le make up kan aku time kawin nanti.

along : thanks along... :) haaa...kne la cpt2 kawin kalau nk dpt twins heheheh

nadia-annie : u dpt kad nanti..i kahwin la..hiksss..hehe inspired from peplum sket. tp i nk lg kembang..hehe

jis : thanks babe...eyh awk nk g mane nih??? mau smbg study kah?

reena said...

Hey!!! Congratssssss!!!!!!!!!! (Ketinggalan zamannya sungguh i. Hihi)

I like, like, like your bajuuuu!

Serius cantikkkkk!

And i suka your hantaran jugakkkk

Suka all the pics too!

Ishkk..Suka semualah. Hehe.

Betty A. said...

reena : thanks u...!!!
sumer buat sdri...tp kesimpulannyer jgn buat last minute..sbb tu mata mcm org x tdo..huuuuu

nuzaidie said...

Bet dear,

Baju tunang : A+++..mmg sgt shantiq!!!

Mekap : perfect!! (pd akak lah..sbb awak nmpak sgt gojes!!!)

Hantaran : Superb!

Mini pelamin : nti kalau adik akak tng boleh pinjam konsep ni tak?!! hehehe

Anak twin : mmg lah awak x dpt.. sbb mak awak dh melahirkan bb twin.. anak2 awak nti dpt twin..hehehe tp kita x tau ..kuasa Allah...

heheheee....

nickila said...

cantik nye baju!tudung pon cantik!tudung pon tempah tailor ke hehe..xreti la wat patchwork..