Si Petite dan Tan Skin Headline Animator

Monday, October 6, 2008

Ceritera Raya


Tarikh : 1 - 5 Oktober 2008

Acara 1 : Hari Raya Puasa

Makanan Wajib di pagi Raya : Ketupat, Rendang Daging (tahun ni mak buat Rendang Tok, tetiba famili aku jd org Perak...hehe), Kuah Kacang, Lodeh, Kari Ayam Kampung (bukan ayam inject tau!)

Kuih Kegemaran : Tart Gulung (jem nenas), Kek Lapis Sarawak (this year delivery khas dr Sarawak (: ) , Conflakes Bermadu (ni wajib buat), Kuih Salju (ni favourite), Kek Batik yg dibuat khas oleh bf adik aku...hahha (ni dipaksa oleh aku).

Duit Raya : Tahun ni paling kurang aku dapat...bnyk memberi ada la.....


Tu sapa yg dpt sampul Starbucks special sket ;-P


Sebakul hamper dr vendor... :) Kek lapis Sarawak sy mkn 1/2 masa otw blk umah..hahah


My twin bros....dah besau dah diaorg! *makin vain + demand ok..*


Termasuk la lg seorang yg vain..dlm kete pon sempat


Inilah muka bila menjelang ptg Hari Raya


Inilah bentuk kuih Salju tuh...conflakes bersalut putih telur+butter+coklat chip

Tahun ni takda 3 inci 4 inci segala..main flat jer


Tarikh : 3 Oktober 2008 (Malam raya ke 3)

Acara : Pertunangan Dayah + Meor (My back to school mates)


Congrats to Dayah!!


Lama gak ko cium tangan nenek Meor ye Dayah...hehehe ;-P


Tarikh : 4 Oktober 2008

Acara : Majlis Perkahwinan Razi Rahman aka Gedek (Back to school buddy jugak)

Tempat : Segamat


Pasukan Kompang ni siap buat formation silat lg...cayalah dik!



Soalan biasa di hari raya : "Bila nak tunang?" , "Bila nak langsung?" geeezzz....next question plzz! Kalau org tua tanya aku bole jawab lg tp kalau budak sekolah aku yg tanya alamat nak kne pukul la tu.

Bila tgk schoolmates kawin, tunang sumer rasa mcm diri dh tua. Serius. Padahal diri ini muda remaja lg...harharhh...korang ni, rilek-rilek dlu. Kumpul duit ke...holiday puas-puas ke...*ayat jeles ker? matilah.....* Jgn ada yg terasa yer..opssssss

**Masih dlm mood raya**

Selamat Hari Raya!

No comments: