Si Petite dan Tan Skin Headline Animator

Monday, April 27, 2009

B.O.H.S.I.A



Nak tengok citer nih....tapi bukan la sebab aku minat Bohsia ke apa kan. Errr...think the word "Bohsia" was too "harsh" lah! Tapi apa yg sesuai eehh...huurmmm kalau "pimp"? Tak pon "s*nd*l" ke? eh..more harsh pulak. Ala...kan Pontianak Harum SUNDAL Malam boleh kan kan?

I bet this is the best movie from Shamsul beside his previous Evolusi KL Drift. *dah dia pon baru buat 2 movie je*

Haaa....mmg tujuan nak tgk Shamsul Yusof berlakon pon...who else? Aaron Aziz, Shaheizy Sam..bole cuci mata. ;p

Eh....tapi saya pon nak tgk lakonan Diana Danielle...Nabila Huda jugak.

Harus nonton balik kampung nanti yea..

//mesti korang ckp..."eeeiiii.....apa nih tgk citer mat rempit.." hahahaha mat rempit pon made in Malaysia tau!

8 comments:

Jismin Yusoff said...

ala.. pedulik ape..

aku rasa plot cerita adalah sama jek. nama pon cerita yusof haslam.

harap sinematografi dia oke la.

melon. said...

aku tak rasa cerita ni bagus.

Betty A. said...

jis : yes...plot cita mcm sama tp dialog shamsul slalu lain sket dr ayah dia...takda dialog skema cintan cintun.

yer...sy juga mengharapkan sinematografi yg baik...

melon : sy pon x rasa citer nih bagus...tapi sy nk tgk dr segi teknikal citer nih...again...sinematografi...heheh :D

Lil^GriZzLe A said...

aku pon mau tengokkk! jom! jom! bp mall balik nanti! huhu :P

Betty A. said...

gha : ha...jom jom....ko blanja...hikhihk

Lil^GriZzLe A said...

weh..ade ke aku blnja..ko la..ko dah keje ouh :P karaoke jom! :D

cek^sou! said...

sam sangat comel dlm citer ni :p

Betty A. said...

sou : yer ker??? shmsul lagi comel laaaa...heheheh