Si Petite dan Tan Skin Headline Animator

Thursday, August 13, 2009

12 + 1

Sejak dua menjak ni saya mmg bz....berkejar ke sana ke mari. Sehingga hari Selasa (kelmarin) yang lalu saya tidak masuk ke ofis satu hari suntuk.

Tetiba colleague mesej : "Ada bouquet of roses utk u. Card attach with it. Nanti ptg sy bawak balik."

I was like...???? Siapa pulak yg hantar *budget Hilmi bukanlah seorang yg suka nak hantar-hantar bunga ni kan*

Bila balik rumah...saw this,


and a card attached with it...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Siap pantun 4 kerat tu....tak tahan....!!!! Tau lah anda seorang Timb. Pengarah Karnival Pantun kat MMU tapi siapa Direktor yer???? Hehehhe Walaupon sy boleh berpantun, tapi sy tak membalas dgn pantun. Direct reply sudah.....a.a..a *kejam ke?*

Saya rasa anda tau apa jawapannya kan??????




*Hati berbunga-bunga*




**My life naik ke satu level yg baru** ;):);):)

5 tahun lebih bukan lah sekejap....dan 5 tahun bukan lah satu perhubungan yg mudah dgn 3 tahun kami berjauhan.....fffffuhhhhhh......*lap peluh dan hela nafas*









10 comments:

along said...

awh, sangat sweet!

Nadia Dzai said...

ahahah.. comel! tak ku sangkeee romantika begini iye? ;p berdebar tak?? aku mase ni la sgt berdebar.. sampai rase taknak kluar bilik ;o tunang tak sangat.

shasha said...

betty...sweeett nyer....

blogresipi said...

so sweet... :)

reena said...

Comel and sweetttttttt sgt. So ni kira dia propose u ajak kawin eh?

fio said...

:) sweet!

Viexoravogue said...

Betty...

I am so happy for you..

Sweetnye..=P

:: vErde+hAzizi :: said...

OMGG!!
SO SWEETTTTTTTTTTTTTTTT OKKKKKKK!!!

alalallaa...u both such a cute couple...cherish the moment while u can :)

Betty A. said...

along : thank u...waah...nanti jgn lupe citer psl "honeymoon" yer!!!

nadia : tu la..ko knal kan dia...tetiba bertukar menjadi romantik. aku dh nk "join" group ko pasnih...gagagag ;p

shasha : hehhe thank u..ko bile lg nih?? suh afiq pinang cpt2.

blogresipi : thank u!! ur blog buat i lapa!! :p

reena : lebey kurang mcm tu la...ahakss...

fio : thanks ;)

nadia annie : thanks babe...u jgn sedey2 tau!!

verde : thanks babe..u dh sihat ke nih??? cute tu x der la sgt...sbb kami jauh. xle nk kepit2 slalu..get well soon yah!!

:: vErde+hAzizi :: said...

alhamdullillah...dh ok dah...insyaallah will be bck into teh office next monday...

nways...

Mr.Doc & I wish U & Family Salam Ramdhan Al-Mubarak...

semoga Ramadhan kali ini memberi seribu keberkatan :D