Si Petite dan Tan Skin Headline Animator

Saturday, April 4, 2009

5 tahun



Kalau budak kecik mesti sekarang dah masuk sekolah tadika.

Tapi itulah realitinya.

Saya dan Hilmi sudah 5 tahun! :) *040404-040409*

Terima kasih atas hadiah semlm ye sayang..

Walaupon tercepat dari jangkaan...heheh

Saya tetap sayang kamu seperti hari-hari yang lalu.



xoxo,

Awek kamu yang petite dan tan skin


pssttt...masih ingat lagu Kerna Sayang dan Izikan?

pssssttt...yer, saya peminat VE dan Ruffedge suatu ketika dahulu. Eh...sampai sekarang pon tau!

8 comments:

Lynn said...

awww so sweet. congrats to both of u! :)

Nadia Dzai said...

rasenye. baru je ko celebrate 3taun.. ehe cepatnye mase berlalu! congrats, supaye sampai ke jinjang pelamin.. cepat2 :p ye hilmi?

Lil^GriZzLe A said...

Happy 5th Anniversary sis!
aku mau wish awal..huhu~

so kawen cepat, jgn bagi aku stress mau pikir baju ape nak pakai kawen ko nt..huhu :P

hilmi said...

Jgn pulang kan kerinduaan....

Betty A. said...

lynnz : thanks a lot ;)

nadia : yer...masa berlalu sgt cepat ok...ko nk aku kawin dlu ke ko kawin dlu?? hahah ;P

gha sis : jgn takuttt...aku dh ckp ka color ape korang kne pkai?? ko ready duit sajorrkk...

hilmi : tiap kali kau berjauhan....

Lil^GriZzLe A said...

duit tu yg payah..huhu~
pengantin kene sponsor sikit lorh! :P

:: vErde+hAzizi :: said...

salam...
hey babe...thanx for dropg by my blog ;)
n congrates on the 5th year of unconditional love relationship...wish u both more wonderful years ahead! ;)

Betty A. said...

gha : g mintak kat hilmi g...!! hahah

verde : hye babe...thanks for dropping by also! ;) i jz adore ur life with ur hubby....heheh happy jer. thanks a lot for the wish. we hope to follow u soon..ahaks..