Si Petite dan Tan Skin Headline Animator

Monday, September 6, 2010

Kembar 3 dan Beg Raya

Yeeeahhh.....berjaya mendapatkan "Kembar 3". Hamboi..baru pregnant aku ni dah dapat kembar 3 hebat tak hebat....ehhh copp.....perut aku takda la besar mana tp macam mana le dapat kembar 3???? meh ai tunjuk meh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hahahah...bukan baby yg kembar 3...tp owl necklace aku ni haaa....takdanya badan petite aku ni nak kembar 3. Keturunan aku setakat ni pon paling banyak kembar 2.....my twin bros tuh. Eh..eh..aku tak scan lagi sebenarnya tapi memang la sorang jer ha dalam perut nih. :D

1st owl necklace yg belah kiri tu dah lama dalam collection. Beli kat Forever 21. Aku ingat tu pon dah agak besar.....sekali jalan kat Cotton On ada la dia jual same design rupanya. Tapi bigger version sket.......so masa tu mmg tinggal 2 ni jer..tros rembat kau! Sebab tak tau mana satu nak.....

But the bigger gold one yg kanan skali tu ai dah bagi kat my best friend sempena besday dia...hope sampai Malaysia ngan selamat la.....

Since nak menyambut raya minggu, ai pon mendapatkan la beg baru....takda la designer ke hape.....*nape ntah sekarang tengok designer handbag mcm tak bernafsu sgt, mungkin sb kurang ongkos kot..hahah sejuk hati hubby aku tgk ayat ni...... ;p*



Ni pon dapat bargain kat FOREVER NEW 50% less  (mind you, kat KL kita ada FOREVER 21 kan...since AUssie ni kurang nak bawak masuk brand luar, they created FOREVER NEW ala2 FOREVER 21 la) . Rembat tanpa berfikir jugak.

Tetiba dah terminat ngan big clutch ni kan......tapi kalau ikut convenience, mmg la purse ngn hp jer muat. In fact, purse kalau yg kembung tu pon tak bole....tp, bantai jer la..hiksssss


Ni sapa dok tanya bila aku nak letak gambar perut, actually aku takda la nak prefer sgt letak gambar perut ni. Walaupon bila pregnant dikata seksi (sapa cakap seksi?? suami sendiri la yg cakap kan), tapi aku nak letak gambar clutch ni bila digayakan...jadi sila a abaikan perut yg besar tu yer.......

Kalau jalan2 shopping bawak clutch, maunya tercicir kat rak baju mana2 kedai esp bila time sale, jadi baiklah anda bawak ECO shopping bag jer ok?

Korang dah habis shopping raya ke?

Ai beraya di perantaun u'olss!!!!! Sob sob.......makan la kuih tart sorang2 kan since laki ai keje! :((

No comments: